DigitalPoeisis. Bloc literari en català i castellà (ara amb un 10% més de poesia).

Anuncis

dilluns, 9 d’agost del 2010

Agost

Ha arribat l'hora d'aturar la meva irrefrenable activitat literària i fer unes "vacances" musicals. Vacances entre cometes perquè són les vacances pròpies del precariat, i consisteixen simplement en treballar a l'estiu (si tens sort, com jo, poquetes hores) sense haver de fer lectures o escriure textos per obligació fora de les hores de feina. A més a més, també és propi d'aquestes vacances no tenir prou diners per anar enlloc de visita, per molt avorrit que sigui. Així que, per celebrar el meu agost precari, faré el gandul a les meves hores lliures, aniré a la piscina, a la platja i aquests llocs... i procuraré no cansar-me massa.

I per celebrar-ho, en aquest bloc, temporalment, hi deixaré de publicar textos i enlloc d'això hi penjaré música. Ho faré en forma de vídeos i de links, que seran penjats amb una freqüència impredictible. Al mateix temps, i perquè l'impacte mediàtic sigui més gran, també els aniré penjant al facebook.

Començo fort: dues cançons en una mateixa entrada. Són les que ja he linkat darrerament al meu facebook.

Bones vacances i/o bon estiu!!


tortoise - gigantes




explosions in the sky - the birth and death of the day

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada