DigitalPoeisis. Bloc literari en català i castellà (ara amb un 10% més de poesia).

Anuncis

dimecres, 26 de maig del 2010

Unificcions

Bé, només dir que aquest any m'ha tocat a mi i que estic molt content. Us passo el link amb el meu text:

http://www.ficcions.cat/unificcions/arxius.php?gr=blablabla04


Qüestió als media. Sobre l'assumpte, només he trobat aquesta notícia on els d'Unificcions sortim esmentats en segon terme, però almenys es diu alguna cosa (cap al final):

http://www.deria.cat/actualitat/pere_seda_de_l_ies_valldemosa_de_barcelona_guanya_la_quarta_edicio__de_ficcions_l%E2%80%99aventura_de_crear_histories-1136.html

També em van fer una entrevista els de l'ACN, i un piló de fotografies. Però a la seva web l'única cosa que he trobat, ara per ara, és un petit esment del guanyador del concurs "Ficcions". De "Unificcions", ni rastre. Si trobo alguna cosa més aquí o en altres mitjans (com ara a la pròpia web d'Unificcions, que de moment no dóna senyals d'actualizar-se), ja ho penjaré.

Però bé! A banda d'això, no em puc queixar gens ni mica. Aquest ha estat un bon pas endavant.

Ens veiem! ;)

3 comentaris:

  1. Tot buscant alguna notícia d'Unificcions (...que poques n'hi ha!, ehem), he trobat per casualitat el bloc del guanyador, o sigui tu. Ja et vaig felicitar a l'entrega de premis (sóc la noia que va quedar 2a), però ara he llegit el teu escrit i ho puc fer més efusivament: ENHORABONA!!! Un relat-assaig molt ben aconseguit, m'ha deixat impressionada. Un 1r premi en majúscules!

    ResponElimina
  2. Ostres! quina casualitat, jeje. Moltes gràcies pel teu comentari i per la teva felicitació :) Enhorabona a tu també!!

    I per cert, vaig llegir un relat, però ara no sé si era el teu, perquè no recordo ben bé el teu pseudònim. Me'l pots dir quan puguis? Així jo també et diré alguna cosa del teu relat!

    Vinga, salutacions!!

    ResponElimina
  3. Hola!
    El meu relat es titula "Esprint", el pseudònim és "Cinyell d'aigua". M'ho passo bé escrivint narrativa, encara que sóc més de poesia. Esperaré opinió :) Vagi bé!

    ResponElimina